موقع ممحونه

جنس محارم قصتى أنا و زوجة أخي الممحونة – قصص سكس محارم عائلى

 

قصص سكس محارم عائلية – قصتى انا و زوجة اخى الممحونة عايزة تتناك

أنا عمري 23 سنة أعزب وأعيش مع أهلي..بدأت قصتي عندما تزوج اخي مرهف الصغير..وتزوج من بنت زي القمر تفلج بس عمرها 16 يعني أصغر مني ..بالأول كنت واخدها عساس زي أختي وهيك..بس بعد فترة ..لاحظت أنها بتبعتلي علشات..كيفك ايش أخبارك من هلحكي يعني وما أراها إلى ابتدت تحكيلي عن ضعف أخي الجنسي..وعن مشاكلها معاه..وأنو هي معانية معاه..ومش عارفة لمين تشكي..قمت قولتلها ..أنا زي أخوكي وما تكوني الا راضية احكي كل اشي..وقعدت تحكي تحكي ..وأنا ابتديت أهيج من أسلوب كلامها .. وابتدا زبي يوقف..وبالأخير قالت ..أنا عاوزة أجرب بوسة معاك..قلت ايه؟ قالت أيوه معاك.. ومن شدة محنتي وافقت..واتفقنا على موعد يكون زوجها غائبا ..وبلفعل ذهبت..فتحت لي الباب وكانت تلبس قميص نوم قصير جدا ..بالكاد يصل طيزها الدائرية الرهيبة ..أنا اتجننت ..روحت حاصرها في الحيط وابتديت حفلة بوس ومص وهي مش كأنها معاي أبدا..في عالم تاني خالص..اتهيجت اوي وبدأت تلعب بزبي من فوق الهدوم..هي عملت كدة وانا رحت حاملها موديها اوضة النوم وعلى السرير رميتها بنفس وقت كانت بتخلع القميص الخفيف..يلي بانو من تحته الكلت والسنتيان الحمر النار..زبي صار زي الحجر واقف وعاوز يفشخها روحت قالع هدومي ووراها على السرير ابتديت أمص كل حتى بجسمها والحسها من شحمة ودنها لحد أصغر أصابع رجلها..وهي ف عالم تاني ما تعرفيش حاجة غير تقول اممممم اححححح اوووووه مع كل لمسة حتى قلعتها الكلت يلي عامل زي الخرق من كتر البلل بعسل كسها..وابتديت الحس لها وامص الزنبو بعد ما فشخت رجليها كويس..ولحستهم كمان ..وحاولت ادخل اصبعي بكسها..لقيتها عمالة بتنفض كده من رعشتها حتى جابتهم بس ايه..شلال مش زي يلي نزل من كسها النار..رشفت السائل حتى اخر قطرة وعاودت الحس حتى ابتدت تصرخ..دخلو مش قادرة..دخلو دخلو بترجاك ..مشا مستحملة اوقف ..عيانة زبك ..نيكني بيه يلا يلا ..وانا اسمعت كدا ابتديت اتجن بجد بعدت رجليها كويس وفسخت هدومي فأطلقت صرخة تعجب من كبر زبي 18 سم وقالت..اي دي الزباب ولا بلاش..يلا قوام بسرعة أنا مش حسيبك النهاردة الا لما تعملي 5 زباب بكسي المحظوظ ..وابتديت أدخلو بالراحة
حتى حسيت بيه بدق رحمها وانا لسا بفوتو..وهي تتأوه ووتهيص وتترعش..وجابتهم مرتين على زبي بعديها قالت اهو كده النيك..دخلو بسرعة وخرجو نيكني بسرعة ارجوك..وانا ولا كأني هنا بعذبها بالراحة شوية شوية ..حتى أخد زبي حلق كسها كده..وابتديت انيك وهي تتأوه وتتغنج وتقول..أنا دي أول مرة أتناك فيها بجد ..زوجي كان ببعصني ببعصة مش أكتر..نيكني أكتر علمني النيك يلا بينا…حتى حسيت اني هجبهم قلتلا هجيب قالت في بقي..وشربت كل المني يلي نزلتو..واترمت على السرير..فبداأت ألاعب بزازها الملبنة النار من فوق الستنيان حتى هاجت مرة تانية وشلحهتا الستيان وابتديت بحركات ايدي الدائرية على بزها اليمين فالشمال..حتى هاجت تماما فابتديت أمص من بزازها والحس حتى صارت تترعش بقوة…وقلبت حركتي لعض على بزازها وتقفيش فيهم ثم ثلبت وضعية 69 حتى أشوف كسها وألمسه براحتي فما لقيتها غير بتلعب ببيوضي وبتمصهم كمان لغاية ما زبي رجع زي الحديدة ..برمتها عأساس أنيكها من ورا وهي مش عارفة روحت دافس زبري بالعافية بطيزها..صرخت بجنون بتعمل ايه دة يوجع اوي..قولتلها بالراحة بقى ..انيكك وأبسطك ..وبالفعل ومع القليل من زيت الزيت دفست زبي بطيزها وابتديت انيك حوالي الساعة ساعتين كدا حدا جبتهم وغرقت طيازها ثم دخلنا الحمام نستحمي سوا..ف شافت زبي رجع يوقف..قالتلي دا انتا حتة رجال مافيش زيو..ما بتشبعش ولا ايه ..فهيجني كلامها حصرتها بالحيط وباتديت انيك كسك والعب ببزازها وأمص شفايفها لغاية ما تركتها مغمية من يلي عملتو فيها عريانة في السرير..وإلى الحين انيكها مرتين اسبوعيا زبين تلاتة
قصص سكس , قصص سكس محارم , سكس محارم نيك زوجة اخى , قصص سكس عائلى , شاب ينيك زوجة اخوه الممحون , قصص سكس محارم عربية , قصص سكس 2019

Premium WordPress Themes Download
Download WordPress Themes Free
Download Nulled WordPress Themes
Free Download WordPress Themes
free download udemy course
download coolpad firmware
Download Premium WordPress Themes Free

اضف تعليق