موقع ممحونه

خطة محبوكة خلت الشاب النياك يفشخ كسي و انا متزوجة – قصص نيك عربية

 

عندى صديقة فى التلاتينات امورة قوى وبنت ناس وزوجة وام ودوغرى قوىبس زى العادة كل الناس لهم قصص خفية مخبينها ولحظات ضعف ناسينها ومتداريين ورا الوقار والتعالىبس فى لحظه صفا حكيتلى قصة حصلتلها من عشر سنين وانا عجبنى اللى حصل قوى——صديقتى من الطبقة الراقية وهاى لايف خالص وساكنه فى فيلا وصاحبة شركة ناجحةوعامله يوم فى الشهر تعمل مساج بيريح عضلاتها طول الشهرواللى بتعملها المساج بنوته خريجة تربية رياضيه شاطرهفى اليوم الموعود جت البنت فعلا بس ايديها متجبسه تعتذر عن القيام بالمساجصاحبتى اتضايقت وقالتلها انا محتاجه المساج عضلاتى مشنكله خالصالنت قالتلها انا جوزى واقف بره وهو بيشتغل معايا لو تحبى هو يعملك الجلسه– انتى مجنونه ازاى راجل يعملى مساج– وفيها ايه ده شغل – ازاى بس وده البسله ايه– نفس اللبس كل شئ عادى– ازاى ده انا بابقى بالكيلوت و من غير برا– انتى مكبره المسأله ليه ده شغل كانه دكتور ثم انا مراته وحاكون معاكم ولو حسيتى باى مضايقه انهى الجلسهصاحبتى اقتنعت وخاصة ان جوزها مسافر ومافيش مفاجات محتمله قالتلها خليه ييجىالراجل شكله يشرحعضلات وتناسق ووش جميل مريحالبنت ساعدتها فى خلع الملابس وكانت فى قمه الخجل لما بقت عريانه مش لابسه غير كيلوتالراجل برضو خلع ملابسه وبقى بالمايوهابتدت الجلسه وبدات ايد الراجل تدعك جسمها وابتدت هرموناتها تفرز بشده ما كانتش تتوقعهاكانت نايمه على ضهرها والراجل بيدلك بطنها وافخاذها وسمانه رجليها حتى الصوابع بجدية ومتجنب يلمس صدرها او يقترب من المناطق الحساسهوبعد دقايق كان صديقتى جسمها اشتعل بالنار ومع كل لمسه من ايد الراجل كانت بتشعلل اكترصديقتى قالتلى انها قررت تنهى الجلسه بس كل ما تيجى تقول دماغها يقولها استنى دقيقه كمان لغاية ما لغت الفكره ادارها الرجل على وجهها وبدأ يدلك فى ظهرها وذراعيها ووجدت نفسها تتاوه تاوهات خفيفه ولكن مسموعه واسترخت اعصابها تماماانتقل الرجل لتدليك فخذها الجزء العلوى فانهارت ووصلت للاورجازم فجأه وارتعش جسدها بطريقه عصبيه واضحةاكن الرجل وامرأته تصنعوا عدم ادراك ما حدثقال الرجل لزوجته هاتى زيت البابونج قالتله ده خلصشخط فيها ازاى مش جايبه تانىقالتله دقايق حاجيب ازازه وراجعهقالتلى صديقتى انها شعرت بارتياج لخروج الفتاه فقد كانت تشعر بالخجل منها ومنذ خروجها ازدادت جرأه يد الرجل فى التدليك ووصلت يده لاعلى فخذها حتى لامس ظهر يده كسها لم تعترض صديقتى واعتبرته تلامس غير مقصود ولكن اهاتها تعالت مع كل لمسه وبصوره لا اراديه كانت تفتح ساقيهاودارت افكارها هل الرجل يتحرش بها ام يؤدى عمله وهل هاج عليها ام لا يبالى وهل يشعر بحالتها ام لا يدرىوكانت الطامه الكبرى التى قطعت كل شك ان امسك الرجل بالكيلوت لخلعهوكانت الطامه الاكبر انها لم تعترض بل رفعت جسدها قليلا ليتمكن من خلعهالقاه الرجل بعيدا وامسك ردفيها وباعدهم وانكب على فتحة شرجها يلعقهالم يعد عقلها يحوى اى افكار ولا حسابات ولكنها كانت فى المود الجنسى تماماادارها الرجل لتنام على ظهرها فاستجابت وفوجئت به عارى تماما يتراقص زوبره الكبير امامه فاغمضت عينهاقتح ساقيها وهوى على كسها يلحسه لحسا شديدا حول اهاتها الى صرخات انتهت بتوسل عجيب منهاارجوك حطه مش قادرهاستجاب الرجل فورا وقفز فوق السرير واخد ساقيها حول وسطه وظل ينيكها زمن طويل حتى ملأها لبنا كثيفااسرعت الى الدوش وارتدت ملابسها ورجعت فوجدت الفتاه عادت وزوجها جالسا والبراءه فى عينيهبادرتها الفتاه انا جيبت البابونج انهيتى الجلسه ليه؟ردت باقتضاب كفايه كده——–مرت ثلاث سنوات ونسى اطراف القصه احداثهاوفى زيارة للفتاه قالت لصديقتى– انا عازماكى على فرحى الخميس الجاى– بدهشة انتى حتتجوزى تانى – تانى ازاى دى اول جوازهفردت بعنف انتى مش جيبتى جوزك يعملى مساج من 3 سنينارتبكت الفتاه وتلعثمت وحاصرتها صديقتى بالاسئله فاقرت انه ليس بزوجها وانما هو شاب كان مغرم بصديقتى ووجدها الوسيله الوحيده لينالهاقالتلها يعنى ايدك كانت سليمه وكله خطه؟قالتلها بخجل ايوه الجبس كان منظر بس قالتلها وانت عارفه ايه اللى حصل؟ردت ايوة عارفه انا ما سيبتش القوضه اساسا انا استخبيت بس وشوفت كل حاجهوعملتى ليه كل ده؟بصراحه ادانى الفين جنيه———————– بصراحه الملعوب عجبنى قوىحلوة حلوة حلوةبس برضو القصه لها باقى اصل صاحبتى دى مش سهله ولا بتسيب حقهاوحقها اخدته من البنت والولد بس دى قصه تانية حاحكيها لكم بعدين
Download Nulled WordPress Themes
Download WordPress Themes
Download Best WordPress Themes Free Download
Download WordPress Themes Free
udemy course download free
download mobile firmware
Download Best WordPress Themes Free Download

اضف تعليق